SYSTEMY
IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ
Niejednokrotnie oceniamy ludzi po charakterze
pisma. W stosunkach biznesowych ważne jest nie tylko pismo, którym
zapełniamy druki firmowe
i podpis, który umieszczamy pod e-mailami. Ważne jest dopracowanie
każdego szczegółu, wypracowanie własnego, niepowtarzalnego i rozpoznawalnego
stylu.
Kompleksowy system identyfikacji wizualnej jest jasnym komunikatem,
pozwalającym znaleźć odbiorcy odpowiedź na pytania o idee i ludzi
kryjących się za danym przedsięwzięciem. Jest narzędziem pozwalającym
zadbać o to, by pierwsze wrażenie wywarte na potencjalnym kliencie
zachęcało go do podjęcia współpracy, a następnie tę współpracę cementującym.
Trafny system identyfikacji wizualnej jest zgodny ze specyfiką i stylem
firmy. Oryginalne logo oraz konsekwentnie stosowany zestaw barw pozwala
na odróżnienie się od konkurencji i zaistnienie w świadomości odbiorców.
Wszelkie inne potrzebne w codziennej działalności materiały reklamowe
- wszystkie te elementy, które sprawiają, że firma jest rozpoznawalna
i pamiętana - konsekwentnie kreują wizerunek firmy i jej markę.
|
|
|
SYSTEMY
IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ
System Identyfikacji Wizualnej (Corporate
Identity) to jedno z podstawowych narzędzi budowania wiarygodności
i sukcesu firmy. To charakter i dusza przedsięwzięcia ubrana w dokładne
wytyczne, których konsekwentne stosowanie pozwala stworzyć markę.
INTERNET
I MULTIMEDIA
Wszystko to, co sprawiło, że świat nabrał
przyspieszenia. Mariaż wirtualnej przestrzeni Internetu z rzeczywistością,
z tym co konieczne tu i teraz. Niestandardowe rozwiązania, nieprzetarte
ścieżki. Materia tchnąca świeżością. Niezastąpiona w dobie postępującej
digitalizacji.
POLIGRAFIA
Niezawodny sposób przekraczania granic
czasu i przestrzeni. Słowa i obrazy drukiem zatrzymane zanim przebrzmiały.
Stworzone do nieustannego przypominania. Poligrafia to po grecku 'wielokrotne
pisanie'; powtarzanie tego, o czym warto pamiętać.
GADŻETY
Każdy przedmiot sprawdzający się w codziennej
pracy firmy przeistoczony w oryginalny i atrakcyjny gadżet reklamowy.
Użyteczność ubrana w przyjemność i oryginalność.
OUTDOOR
Duży format reklamy, którego zadaniem jest
przyciągnąć uwagę tych, którzy jeszcze nie wiedzą, że właśnie tej
reklamie powinni i chcą poświęcić uwagę. Dzięki reklamie na tych nośnikach
pozwalają Państwo swoim potencjalnym klientom zapamiętać swoje logo
i nazwę, a oni zyskują wiedzę o partnerze, który pomoże rozwinąć ich
biznes. |
|